torsdag 13 augusti 2009

Kvällspromenad

Ja...så här bor vi. Och...ja...åskan och regnet kom. Riktigt ordentligt. Jag vet att mitt skägg är långt och min päls tufsig. Men på måndag....då kommer jag ut som en ny hund. Jag ska nämligen till Evas hundvård och bli fin.
Vi gick till Rinmansparken ikväll. Jag hittade en mycket märklig tingest som jag var tvungen att kissa på. Matte sa att det var en kvarglömd skopa från en grävskopa....

Ni vet...det har byggts upp en helt ny fantastisk temapark i Rinmansparken. För barn. Matte säger att hon längtar efter att få visa Vilya den här parken. Den är annorlunda mot andra lekparker må ni tro. Jag lovar att visa bilder i dagsljus nästa gång vi går där. Nu blev det lite mörkt....


I Rinman doftade det också så gott. Undrar om det var den där löptiken som varit framme igen...

Jag drog och slet så matte knappt hängde med. Uhuhuh....det doftar därborta...skynda dig...

Matte tyckte väl att det var sådär kul att tvingas ut i regnet....men vad gör man väl inte för de små liven....som hon brukar säga.....men blöt blev hon. Jag tycker inte hon ska klaga, hon tycker ju om att ligga i blöt, ju.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar