söndag 30 januari 2011

Provar nya jackan

Skön jacka. Jag trivs i den. Så fort vi kom ut så luktade jag lite här....

...sen luktade jag lite där också.....

.....här ville jag också lukta......

...här luktade jag länge och väl.....

.....här luktade jag också.....

...sen sprang jag in i cementröret och luktade där också. Man ser nu tydligt hur de nya husen reser sig i området.

Jag vill in i skogen och lukta. Men matte tyckte att det var för mörkt. Hon är lite mörkrädd, så jag fick inte gå in i skogen och lukta. Ikväll var det så mycket som luktade därute.

2 kommentarer:

  1. Det tar ju en stund att sniffa runt på allt som hänt sen sist man var ute. Matten får väl ta med sig en ficklampa nästa gång om hon tycker det är mörkt i skogen. Förresten så har hon ju dig med, och då behöver hon väl inte vara rädd. Snycgg rock du fick! Kramis!

    SvaraRadera
  2. Snygg jacka! Vilken doftpromenad du hade!

    SvaraRadera